filmer från Bröstcancerförbundet

Hur hittar jag tillbaka till lusten efter min bröstcancer?

Hur vågar jag visa mig naken igen? Dessa och många andra frågor besvaras i Hanna Möllås föreläsning på Bröstcancerförbundets och Cancerfondens event för unga kvinnor med bröstcancer.
länk till youtube

Kan jag få barn efter min bröstcancerbehandling?

Vad finns det för olika alternativ? Dessa och många andra frågor besvaras i Kenny Rodriguez-Wallbergs föreläsning på Bröstcancerförbundets och Cancerfondens event för unga kvinnor med bröstcancer.
länk till youtube

Hur hårt kan jag träna under och efter min bröstcancerbehandling?

Finns det något jag borde undvika? Dessa och många andra frågor besvaras i Yvonne Wengströms föreläsning på Bröstcancerförbundets och Cancerfondens event för unga kvinnor med bröstcancer.
länk till youtube

Hur ska jag tänka kring att återgå till arbetet efter bröstcancern?

Vad gör jag om jag inte kan prestera som tidigare? Dessa och många andra frågor besvaras i Lena-Maries föreläsning på Bröstcancerförbundets och Cancerfondens event för unga kvinnor med bröstcancer.
länk till youtube

Hur hamnade jag i klimakteriet?

Hur kan jag lindra symptomen? Dessa och många andra frågor besvaras i Åsa Melins föreläsning på Bröstcancerförbundets och Cancerfondens event för unga kvinnor med bröstcancer.